juli 2010

Borte bra, men hjemme er aller aller best...

Vi kom hjem til kjære Norge i kveld, og jeg har fått pakket ut og ryddet alt.Nå sitter jeg i min herlige sofa med bena på bordet og nyter en kald pepsi max: HERLIG!Jeg skal legge ut bilder fra ture...

Fortsatt i vindmølle-landet...

Ja, vi lever fortsatt, selv om jeg har litt ferie fra bloggen...eller... det vil vel si at bloggen har ferie fra meg... Vi har veldig dårlig nett her vi bor, nettet er tregt og jeg eier jo nesten i...

Vi lever fortsatt!!!

Vi kom i går kveld til Juelsminde i Danmark, her skal vi være med gode venner i en hel uke: DEILIG!Nå skal vi ut å utforske plassen her vi er.. Bye bye!!

Jeg er takknemlig!!!!

Grunnen til denne overskriften vil du se lenger ned...Fikk ikke blogget noe i går, vi var på veien hele dagen. Etter å ha overnattet hos mamma og pappa i Vennesla tok vi danske-båten klokken 07:00 ...

Kveldsmat..

Da jeg var på jobb i dag så var Iselin med pappaen og farfaren sin på fisketur. De fikk 2 makreller og de spiste vi til kvelds nettopp.Stekt markell, stekte poteter, gulrøtter og sommerkål:YUMMY!

My favourite shoes....

I dag gikk jeg med mine yndlings-sko på jobb, rosa converse all star sko:Jeg har også nøkkelknippe som matcher:

Oh... deilige søndag..

Denne søndagen har vi tilbrakt her hjemme. Jeg og Iselin var en liten tur påbryggen og koste oss i sola med enis:Nå lukter det herlig middag i huset, mannen mekker noe godt..

Ræge å max..

Skryte-film av min skjønne engel...

Jeg tenkte jeg ville vise dere hva vi har 'øvd' på i den siste tiden med lille Iselin:

Skal jeg fortelle dere en hemmelighet??

Jeg vet ikke akkurat om det er en hemmelighet egentlig, fordi de som kjenner meg vet det kanskje.. Jeg er LIVREDD for torden og lyn..Ja, helt siden jeg var liten jente har jeg vært kjemperedd, det ...

Jeg har møtt Elvis!!!

I går da vi var i Saronsdal fikk jeg se Kjell-Elvis, han er jo en liten kjendis i mine øyne, han er en kristen og synger Elvis sine sanger med stor innlevelse og han er virkelig flink... Elvis er j...

Dagstur til Saronsdal, Kvinesdal...

I går var vi på dagstur til Saronsdal, der det nå er sommerstevne og fult av folk...Mirjam og Kathrine bada i bassenget:Iselin koser seg i vogna:Kathrine, min nydelige niese:Hehe.. kjempegøy:Kathri...

Natta!!!

Kathrine Amalie, JoJo og meg sier god natt nå..

Iselins barneoutfit i dag..

Body fra H&M, onepiece bukse fra nameit og lånt hårbånd fra Kathrine Amalie...

Dagens lille innkjøp...

Hårbånd, selvbruningskrem, øyenskygge og mascara.Jeg kjøpte også noe fint undertøy og en brun fin bikini, men detlegger jeg ikke ut her:)Alt er kjøpt på H&M

Det regner, men hva gjør vel det?!

Iselin kommer seg stadig framover..

I går forstod hun seg på 'bilen' sin, litt morsomt å se at hun endelig har forstått den, hun er overalt nå:

Det er en fryd..

Det er jammen meg en fryd å ha besøk...

Vi har fått besøk!!!

Nå har vi besøk av min kjære mamma og min søte niese Kathrine Amalie, vi skal kose oss en hel haug i 3 dager... Gleder meg!!Kathrine Amalie:Iselin fikk denne t-skjorta av Kathrine Amalie og mormor ...

Stranda i dag..

I dag var det skikkelig varmt i været, sola kom og sola gikk i dag, men en strandtur med gode venner ble det likevel..

Lørdagskos..

Iselin ville bare si hei!

Iselin ville blogge litt i dag, hun elsker pc'en min og trykker som en gal...Hun har forresten fått fem tenner til sammen nå,hun ser ikke lenger ut som en baby nå som tennene kommer.. Hun er så...

Sølvsmeden

Jeg er fast leser av Silje Hammen sin blogg, og her en dag leste jeg denne historien som jeg tenkte jeg ville dele med dere.. Enjoy!!SØLVSMEDENTre eldre damer pleide å treffes hver torsdag for å le...

Kvalitetstid..

Dagens middag

Dagens middag i dag var fisk, merker det er lenge siden vi har spist fisk nå, det var nydelig..Stekt steinbit med potet,gulrot og brokkoli:

God natt!!

Jeg har hatt en utrolig kjekk dag både på jobb og fritid i dag.. På jobb var det mye å gjøre og kjekt å jobbe med sjefen Annette (smisk smisk), etter en herlig kvalitetstid med min skjønne jente så...

Off to work..

Stikker på jobb... Ha en fantastisk fin dag alle sammen!! Det skal jeg...

God morgen folkens!!!

Om ei lita stund kommer mannen hjem, han har vært i Tyskland en tur.. Og jeg gleder meg til å få han hjem nå kjenner jeg..Jeg er utrolig trøtt, men nå skal jeg kose meg med en sen frokost nå som Is...

kaos på jobb + sliten Maria =lettvint middag

I dag her vi begynt salget for fullt på jobb, det er også nattåpent i dag... så litt kaos kan du si.Her er jeg i ryddemodus:Ikke så mye folk inne akkurat når sjefen tok bilde, da var liksom da hun ...

Følelser om å være mamma..

Jeg kom over denne av ei (Renate Byremo) på facebook. Hun hadde selv kopiert denne og jeg skjønner hvorfor.. Den er så nydelig og beskriver hvordan det er å være mamma..Følelser om å være mammaFør ...

Mamma kan og vet alt!!!

Leste denne på en facebook-status i dag, og synes den er verdt å dele med dere:4 år: Mamma kan og vet alt!8 år: Mamma kan og vet mye! 12år: Mora mi kan og vet faktisk ikke alt... 14 år: Muttern skj...

Jeg har møtt Lynne McGarnger!!!!

Jeg er en ekte Home & Away fan, det har jeg vært siden første episode i 1994. Da jeg og Bjørn var i Australia på en kristen konferranse (Hillsong) for noen år siden,fikk jeg øye på Lynne McGarnger ...

To ting på ønskelista akkurat nå...

Ny bikini og en god kjølebag...

Iselin vil fremover i livet, bokstavelig talt!!!

Iselin vil fremover i livet, hun vilkomme seg fremover nå, og hun blir bedre og bedre for hver dag:

Denne dama er sååå nydelig!

Jeg mener det, Julie Strømsvåg er ei av landets flotteste dame!! Hun er tv2s sportsanker og har vært mye å se på skjermen nå under fotballvm.Hun er SØRLENDING og en fryd for øyet å se på på tv-skje...

Kveldsmat..

Dagens kveldsmat var herlig pizza fra pizzabakeren, jeg liker "flammen", som er en taco-pizza:YUMMY!!

Iselin fikk sin første diplom i dag...

I dag var vi en tur på legevakta (hysterisk mor)... Nei, det var heldigvis ikke noe galt med Iselin, hun er frisk som en fisk!! TAKK GUD!!Men de måtte måle crp'en, med et stikk i fingeren, det ...

Iselin kan! Klart hun kan!!!!

Ja, Iselin har vist at hun kan krype/åle seg fremover i dag. Kjempe stolt er hun når hun kommer seg fremover og får tak i de tingene som ligger der... Hun er 13 mnd, og har ikke vist noe særlig teg...